کارگاه رنگ کودکان در کرج

کارگاه رنگ آکریلیک روی بوم بدلیل استفاده مستقیم کودک از رنگ روی بوم از جذابیت زیادی نزد کودکان برخوردار است که میتوانند آموخته های نقاشی خود را روی بوم تجربه نمایند و به خلق آثار فوق العاده زیبا و خلاقانه خود بپردازند.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
850,000 تومان 8 1 1.30 ساعت
کارگاه رنگ کودکان در کرج

زمان بندی کلاس‌های کارگاه رنگ کودکان در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 19:00 - 17:30 سه شنبه
دارد 12:30 - 11:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره کارگاه رنگ کودکان در کرج:

کلاس نقاشی کودکان در کرج

لذت نقاشی با رنگ نه تنها برای بزرگسالان مهیج است، بلکه برای کودکان نیز از اهمیت زیادی برخوردار میباشد. کودک در نقاشی با رنگ آکرلیک، در انتخاب و چیدمان رنگ آزاد است و رنگ خود را به سهولت بر روی بوم و یا مقوا با قلم مو قرار می دهد و از اینکه سطوح خود را به راحتی پر می کند لذت وافری می برد.
کلاس آکریلیک برای کودکان

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

در کارگاه رنگ کودکان، ما سعی میکنیم تا آنان آزادانه طرحهای ذهنی خود را با استفاده از رنگ آکریلیک که از کیفیت بالایی نسبت به رنگهای گواش بر خوردار است، بر روی بوم اجرا نموده و از آثار خلق شده خلاقانه خود لذت ببرند.
آموزش نقاشی کودکان در کرج

بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج را برگزار می نماید.
بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج