لینک کوتاه مقاله
تگ‌ها
  • عکسهای با کیفیت جهت نقاشی سیاه قلم
  • عکس طبیعت جهت نقاشی
  • عکس با کیفیت بالاجهت نقاشی
  • عکس صورت جهت نقاشی
  • معرفی سایت جهت دانلود عکس برای نقاشی
به اشتراک گذاری

عکس با کیفیت جهت مدل نقاشی سیاه قلم و پاستل و رنگ روغن و ...

من این سایت‌های دانلود تصاویر با کیفیت را به هنر جویان و هنرمندان معرفی میکنم، اما هر کسی می‌تواند از آنها استفاده کند. بعضی از این سایت‌ها فیلتر هستند . این لیست می‌تواند بسیار طولانی‌ باشد اما سعی کردم بهترین‌ها را معرفی کنم.

تاریخ انتشار عکس با کیفیت جهت مدل نقاشی سیاه قلم و پاستل و رنگ روغن و ... تاریخ انتشار: 1400/08/14

Flicker.com

flicker یکی از بهترین سایت‌های اشتراک تصویر و ویدئو در دنیا است. آرشیو فلیکر بسیار غنی است و شامل دسته‌بندی‌های مختلفی می‌شود. Flicker قابلیت های بسیار جذابی دارد. مثلا می‌توانید جستجو خود را در یک طیف خاص انجام دهید .در Flicker تصاویر رایگان خوبی پیدا می‌کنید و به جرات می‌توانم بگویم که یکی از بهترین سایت‌های دانلود تصاویر با کیفیت در دنیاست.
عکس جهت نقاشی

pixabay.com

pixabayسال 2010 شروع به کار کرد و امروز یکی از بهترین سایت‌های اشتراک عکس رایگان با قانون Copyleft است. بیشتر از 1 میلیون تصویر با کیفیت بالا در دسته‌های مختلف مثل تصاویر وکتوری، نقاشی و غیره در آرشیو این سایت ذخیره شده است.
عکس جهت نقاشی

stocksnap.io

stocksnap از لحاظ ترافیک دریافتی و رتبه الکسا فاصله زیادی با سایر رقبایش دارد و کمی از آنها جا مانده است. اما هنوز هم به خاطر عکس‌های رایگان و با کیفیت که منتشر می‌کند، گزینه خوبی برای استفاده می‌باشد. کاربران می‌توانند تعداد بازدید، لایک و دانلود هر عکس را مشاهده کنند و بدون نیاز به ثبت نام هر عکسی را که می‌خواهند دانلود کنند.
عکس جهت نقاشی