لینک کوتاه مقاله
تگ‌ها
  • بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج
  • بهترین آموزشگاه نقاشی سیاه قلم در کرج
  • بهترین آموزشگاه نقاشی رنگ روغن در کرج
  • بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج
  • بهترین استاد نقاشی در کرج
به اشتراک گذاری

عوامل مهم در انتخاب : بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

همواره ذهن هنرجو درگیر این مطلب است که کدام آموزشگاه را جهت آموزش طراحی و نقاشی خود انتخاب نماید ما به تعدادی از فاکتورهای مهم این انتخاب در زیر اشاره نموده ایم ، که می تواند در امر انتخاب بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج شما را یاری نماید.

تاریخ انتشار عوامل مهم در انتخاب : بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج تاریخ انتشار: 1400/09/05

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

کادر آموزشی از مهمترین اصول آموزش نقاشی به حساب می آید ،اساتید با سابقه ودارای تحصیلات آکادمیک تاثیر بسزایی در امر آموزش دارند که آموزشگاه نقاشی سیمرغ در کرج زیر نظر استاد جمشید حقیقت انصاری ،کارشناس ارشد نقاشی با بیش از 30 سال سابقه تدریس در بخش خصوصی و دانشگاهی اداره می گردد.

بهترین کلاس نقاشی در کرج

ظرفیت پایین کلاسها و ثابت ومحدود بودن تعداد هنرجویان در هر کلاس باعث، بالا رفتن راندمان آموزش میگردد. چرا که با هر هنرجو بر اساس توانایی و درک مطالب وی آموزش صورت می پذیرد و بحث رقابت در یاد گیری و مقایسه خود با دیگر هنرجویان منتفی میگردد.
بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

برگزاری کلاسهای متنوع : ارائه دوره های آموزشی متنوع و کارگاهای عملی و نظری از ویژگیهای یک آموزشگاه خوب می باشد که در آموزشگاه نقاشی سیمرغ کرج تمامی تکنیکهای نقاشی در دوره های آموزشی جداگانه بصورت کارگاهی و نظری بنا بر درخواست هنرجو ارائه می گردد.

بهترین کلاس نقاشی در کرج

برگزاری کلاسها ی نقاشی جهت سنین مختلف: در یک آموزشگاه نقاشی خوب می بایست دوره های آموزش نقاشی برای همه مقاطع سنی در نظر گرفته شود . در آموزشگاه نقاشی سیمرغ روز و ساعات و کلاسهای متعددی جهت کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده و عدم ادغام کودکان با بزرگسالان باعث بالا رفتن سطح کیفی آموزش در هر مقطع سنی می گردد.
بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

برگزاری نمایشگاهای انفرادی و گروهی: هنرجویانی که در امر یادگیری ساعی هستند و در کار خود پیشرفت میکنند و اقدام به خلق آثار اورجینال و قابل پذیرش نمایند، می توانند در نمایشگاه های داخلی و خارجی سالیانه که از سوی آموزشگاه نقاشی برگزار میگردد شرکت وآثار خود را جهت فروش ارائه نمایند. آموزشگاه نقاشی سیمرغ کرج تا کنون بیش 20 نمایشگاه داخلی و خارجی در گالریهای تهران و کرج و همچنین در کشورهای قطر، امارات(دوبی) و آلمان از آثار هنرجویان برگزارنموده است... به هنرجویان در پایان نمایشگاه گواهی رسمی و بین المللی اعطاء خواهد گردید

بهترین کلاس نقاشی در کرج

ارایه مدرک معتبر: در پایان دوره های آموزش تکمیلی مدرک پایان دوره به هنرجویان ارائه گردد . در آموزشگاه نقاشی سیمرغ هنرجویانی که دوره های تکمیلی خود را با موفقیت به اتمام برسانند مدرک پایان دوره بنا بر درخواست هنرجو ارائه میگردد.
بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج