آموزش نقاشی کودکان در کرج

در بین فعالیت های کودک نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن کودک را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که قبل از هر چیز می‌تواند با آن به خلافیت بپردازد اگر نقاشی مهم ترین وسیله آموزش کودک نباشد می‌توان گفت یکی ازبهترین و اولین وسایل آموزشی اوست.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
850,000 تومان 8 1 1.30 ساعت
آموزش نقاشی کودکان در کرج

زمان بندی کلاس‌های نقاشی کودکان در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 11:00 - 09:30 دوشنبه
دارد 12:30 - 11:00 دوشنبه
دارد 18:30 - 17:00 سه شنبه
دارد 20:30 - 19:00 سه شنبه
دارد 11:00 - 09:30 پنج شنبه
دارد 12:30 - 11:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش نقاشی کودکان در کرج:

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

کودکان را باید تحت آموزشهای خوب قرار داد و قوه تخیل و خلاقیت را در آنها افزایش داد. این یک اصل است که به کودکان فرصت دهیم تا احساستشان را بصورت آزادانه بیان کنند. بدون دادن الگو به آنان ضمینه رشد خلاقیت در آنان را افزایش دهیم تا بتوانند از قوای تخیل و ابتکار خود بهره مند گردنند. آموزشهای مستقیم و دادن الگو به کودکان باعث از بین رفتن خلاقیت در آنان می گردد.
آموزش نقاشی کودکان در کرج

کلاس نقاشی کودکان در کرج

خوب است که مربیان آموزشی فشار زیادی در امر آموزش هنر به کودکان ننمایند و با آزاد گذاشتن آنان شرایط رشد خلاقانه در آنان را از بین نبرند. دادن الگو و پیروی بی چون چرا از آن و عدم انجام، باعث دلسردی و دلزدگی کودک از امور هنری می گردد.
کلاس نقاشی کودکان در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاسهای نقاشی کودکان در کرج را برگزار می نماید.
بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج