آموزش نقاشی کودکان در کرج

در بین فعالیت های کودک نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن کودک را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که قبل از هر چیز می‌تواند با آن به خلافیت بپردازد اگر نقاشی مهم ترین وسیله آموزش کودک نباشد می‌توان گفت یکی ازبهترین و اولین وسایل آموزشی اوست.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,200,000 تومان 8 1 2.00 ساعت
آموزش نقاشی کودکان در کرج

زمان بندی کلاس‌های نقاشی کودکان در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 11:00 - 09:30 دوشنبه
دارد 12:30 - 11:00 دوشنبه
دارد 18:30 - 17:00 سه شنبه
دارد 20:30 - 19:00 سه شنبه
دارد 11:00 - 09:30 پنج شنبه
دارد 12:30 - 11:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش نقاشی کودکان در کرج:

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

کودکان را باید تحت آموزشهای خوب قرار داد و قوه تخیل و خلاقیت را در آنها افزایش داد. این یک اصل است که به کودکان فرصت دهیم تا احساستشان را بصورت آزادانه بیان کنند. بدون دادن الگو به آنان ضمینه رشد خلاقیت در آنان را افزایش دهیم تا بتوانند از قوای تخیل و ابتکار خود بهره مند گردنند. آموزشهای مستقیم و دادن الگو به کودکان باعث از بین رفتن خلاقیت در آنان می گردد.
آموزش نقاشی کودکان در کرج

کلاس نقاشی کودکان در کرج

خوب است که مربیان آموزشی فشار زیادی در امر آموزش هنر به کودکان ننمایند و با آزاد گذاشتن آنان شرایط رشد خلاقانه در آنان را از بین نبرند. دادن الگو و پیروی بی چون چرا از آن و عدم انجام، باعث دلسردی و دلزدگی کودک از امور هنری می گردد.
کلاس نقاشی کودکان در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاسهای نقاشی کودکان در کرج را برگزار می نماید.
بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

مسئله مهم در آموزش نقاشی به کودکان این است که آیا سیستم آموزشی ما می تواند منجر به خلاقیت هنری در کودکان شود یا خیر، با استفاده از چه روش اموزشی خلاقیت در کودکان شکوفا می شود، در آموزش هنر آنچه بیش از خود آموزش مهم است خلاقیت است، برخی کودکان بالفطره خلاق هستند و نحوه آموزش آنها موجب شکوفایی استعدادهای نهفته آنها می شود، هر معلمی بنا به توانایی های خود و استعداد و توانایی هنرجویان سیستم آموزش هنر را در یک کلاس پیاده می کند کما اینکه ممکن است سیستم آموزش در یک کلاس با کلاس دیگر برای یک مربی متفاوت باشد، اما آنچه رایج است مشاهده عملکرد آنها برای طراحی و نقاشی بنا به آنچه اموزش داده شده .، می توان شاهد خلاقیت هنرجویان بود چون که برخی ازهنرجویان ذاتا خلاق هستند و نوع آموزش مربی را به گونه ای دیگر پیاده می کنند که  می بایست از تحمیل خواسته های مربی به کودک جلوگیری به عمل آورد.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

همه مربیان در آموزش هنر به کودکان بر این باور هستند که الگو سازی و الگو دهی به کودکان زیر 6 سال وجود نداشته و آموزش بصورت غیر مستقیم باشد و از راه تجربه کردن کودک ایجاد شود تمام متد های جدید مثل «مونته سوری» و« رجیو امیلیا» و موردهای دیگر همه بر این تاکید می کنند که معلم آموزش دهنده نیست معلم تنها تسهیل گر است و فقط  فضا و محیط و ابزار را برای کودک آماده می کند یک محیط غنی در اختیار کودک قرار می دهد که همه چیز را حس کند و لمس کند تجربه کند و کشف کند اصلا اینگونه نیست که طرحی را جلوی کودک قرار دهند و بگویند این نقاشی را من کشیده ام و شما هم عین این رابکشید ؛ این متد در برنامه های آموزشی دنیا حذف شده است .

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

 بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به شما برای پرورش ذهنی و نیروی خلاقه کودک کمک کند، نقاشی همراه با قصه است. در این سبک نخست یک داستان جذاب برای کودک بخوانید. پس از اتمام داستان از او بخواهید تا آنچه شنیده یا از داستان استنباط می‌کند، بکشد. این تجربه می‌تواند یک تجربه گروهی برای کودکان باشد. برای کودکان جذاب خواهد بود تا با هم به یک داستان مشترک گوش دهند و سپس هرکدام حس خود را نسبت به داستان نقاشی کنند. این تجربه جمعی نقاشی کودکان به شما به عنوان یک والد یا مربی کودکان نشان می‌دهد شخصیت و روحیه هر کودک با کودک دیگر چقدر متفاوت است.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

کلاس نقاشی کودکان در کرج:

نقاشی کودک باعث ایجاد عزت نفس در وجود او می‌شود. نقاشی یکی از سرگرمی‌ها و بازی‌هایی است که هیچ برد یا باختی در آن وجود ندارد. همچنین هیچ روشی در روند نقاشی برای کودک وجود ندارد که به او بگوید این راه غلط است یا درست مهم تاکید بر فرآیند نقاشی کودک است و همین امر باعث بالارفتن اعتماد به نفس و عزت نفس او می‌شود. بنابراین هر کودکی بدون توجه به سطح مهارت یا مرحله رشدش، در فرآیند نقاشی خود احساس موفقیت می‌کند.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

نقاشی به کودکان شما یاد می‌دهد که چگونه تصمیم بگیرند و مشکلات را حل کنند. در زمانی که کودک شما کار می‌کند و نقاشی می‌کشد، در مورد اثر هنری خود فکر و انتخاب می‌کند. او تصمیم می‌گیرد بک‌گراند نقاشی خود را آبی کند یا زرد ، همچنین تصمیم می‌گیرد درباره چه چیزی نقاشی بکشد و چه عناصری را در کنار هم بچیند. این امر در آینده به او برای تصمیم‌گیری‌های شخصی و حل مشکلاتش کمک بسزایی خواهد کرد.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

نقاشی توسط کودکان یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای کاهش استرس و کنترل آن است. درست مانند بزرگسالان، کودکان نیز دچار استرس و اضطراب می‌شوند. نقاشی یکی از راه‌هایی است که کودک شما می‌تواند استرسش را کاهش دهد و راهی سالم و بی‌خطر برای بیان احساسات خود داشته باشد.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

کلاس نقاشی کودکان در کرج:

یکی از نکات قابل تامل نقاشی کودکان، کمک به رشدِ زبانِ کلامی کودک است. اغلب اوقات کودکان  توضیحی درباره نقاشی خود به شما نخواهند داد. اما شما باید از او بپرسید که: «در مورد نقاشی‌ات به من توضیح بده». با این پرسش و جواب متقابل کودک، شما مکالمه با او را شروع کرده‌اید. این موضوع به تقویت و رشد مهارت‌های فکری و کلامی فرزندتان کمک می‌کند. او یاد می‌گیرد احساسات خود را بازگو کند و فعل‌ها و فاعل‌ها را در کنار هم بچیند و برای شما داستان‌سرایی کند.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج:

نقاشی کودکان به فرزند شما یاد می‌دهد که چگونه احساسات خود را با تبدیل ایده‌ها و احساسات به خطوط و رنگ‌ها بر روی کاغذ بیان کند. روانشناسی کودک، با ناخودآگاه کودک که منبعی از ناشناخته‌های احساسی، مشکلات، اضطراب و… است، ارتباط مستقیم دارد. نقاشی، بازنمایی است از آنچه در ذهن و ناخودآگاه کودک ما می‌گذرد. به همین دلیل امروز تفسیر نقاشی کودکان از لحاظ روانشناسی برای بسیاری از روان‌شناسان و روان‌پزشکان یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای درمان و یا مشاوره والدین است. به همین جهت به‌نظر می‌رسد آموزش نقاشی به کودکان یکی از ‌مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهیم.

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج