کارگاه آموزش خلاقیت کودکان در کرج

خلاقیت در کودکان به تنهایی یک ویژگی ذاتی نیست و کودکان خلاق متولد نمی شوند بلکه خلاقیت اکتسابی و قابل پرورش است. ما در این دوره چگونگی خلق یک اثر را با متریالهای مختلف نظیر چوب, گل,سرامیک, فلز ,مقوا,... به کودکان می آموزیم و خلاقیت را در آنها پرورش می دهیم.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
850,000 تومان 8 1 1.30 ساعت
کارگاه آموزش خلاقیت کودکان در کرج

زمان بندی کلاس‌های کارگاه خلاقیت کودکان در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 12:30 - 11:00 دوشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره کارگاه آموزش خلاقیت کودکان در کرج:

کلاس نقاشی کودکان در کرج

همه کودکان با توانمندی، هوش و قریحه به دنیا می آیند و قابلیت خلاق بودن را دارند اما این والدین هستند که گاه با غفلت و جدی نگرفتن موضوع، مانع از بروز آن می شوند. رشد اعتماد به نفس کودک، تشویق به داشتن پشتکار و اراده، افزایش انگیزه کودک، بروز ثبات هیجانی، تعیین اهداف، ریسک پذیری مناسب، قابلیت انعطاف پذیری و تلاش برای افزایش توجه، تمرکز و هوش کودک، از جمله راهکارهایی است که کودک برای افزایش خلاقیت به آن نیاز دارد.
کلاس خلاقیت کودکان در کرج

کلاس خلاقیت کودکان در کرج

وظیفه مربی در رشد خلاقیت ‌در کودکان این است که هوش هیجانی را در کنار بهره هوشی به رشد برساند و کلاس خلاقیت تاثیر فراوانی در این راستا دارد. خلاقیت یک ویژگی ذهنی است و تحت تاثیر پرورش‌، رشد سریع‌تر و بهتری خواهد داشت. بدون خلاقیت هیچکدام از انسان‌ها راه تازه‌ای برایشان باز نمی‌شود، اگر زمینه رشد خلاقیت را فراهم نسازیم و فضای لازم به بروز آن ندهیم، ماهیت خلاقیت تغییر می‌کند و به تخریب تبدیل می‌شود.
کلاس خلاقیت کودکان در کرج

آموزش نقاشی کودکان در کرج

در کلاسهای خلاقیت تلاش ما این است که با استفاده از متریال های متفاوت جهت بوجود آوردن آثار خلاقانه به کودکان مجال عرض اندام بدهیم و آزادی عمل در انجام کار، بستر مناسبی جهت رشد خلاقیت در آنان خواهد بود.
کلاس خلاقیت کودکان در کرج

بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج را برگزار می نماید.
بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج