آموزش نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج

نقاشی خط در واقع تلفیقی از هنر نقاشی و خطاطی است که در دوران معاصر از علاقه مندان زیادی برخوردار می باشد .نقاشی خط، ترکیبی هنرمندانه از نقاشی، فرم و خوشنویسی است و آرایشی هنرمندانه از حروف و کلمات در قالب یک طرح نقاشی است که در ذهن هنرمند ایجاد می شود.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 2.00 ساعت
آموزش نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج

زمان بندی کلاس‌های نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 18:00 چهارشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج:

آموزش نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج

با کمک نقاشی خط، هنرمند با ذوق و مهارت خود، تکنیک های خطاطی و نقاشی را به کار می گیرد و تابلوی نقاشی خود را با استفاده از حروف خلق می کند. افرادی که به کارهای هنری مانند نقاشی، خطاطی علاقه دارند،با وارد شدن به هنر نقاشیخط، می توانند با کمک این هنر اصیل ایرانی، آثار بسیار زیبا و چشم نواز خلق کنند...
آموزشگاه نقاشی خط در کرج

آموزشگاه نقاشی خط در کرج

در زمینه نقاشی‌خط، امروزه طیفی از خوش‌نویس‌ها، گرافیست‌ها و نقاش‌ها به این رشته ورود پیدا کرده‌اند. در حقیقت، نقاشی‌خط گرایش در نقاشی معاصر است که در آن هنرمند از فرم، حروف و نوشتار در ایجاد تصویری غالبا انتزاعی بهره می‌گیرد. بنابراین از پیش نیاز های اصلی برای شروع به کار در این رشته دانستن اصول اولیه خوشنویسی و نقاشی است.
کلاس نقاشی خط کرج

آموزش نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس نقاشی خط یا کالیگرافی در کرج را برگزار می نماید.
بهترین کلاس نقاشی کالیگرافی در کرج