آموزش نقاشی هایپر رئالیسم در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ بهترین کلاسهای نقاشی هایپر رئالیسم را درکرج با بهترین متد آموزشی در تکنیکهای رنگ روغن،مداد رنگی، پاستل،سیاه قلم ،زیر نظر استاد جمشید حقیقت انصاری، کارشناس ارشد نقاشی،مدرس دانشگاه، برگزار می نماید.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 3.00 ساعت
آموزش نقاشی هایپر رئالیسم در کرج

زمان بندی کلاس‌های نقاشی هایپر رئالیسم در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 17:00 شنبه
دارد 20:00 - 17:00 یکشنبه
دارد 13:00 - 10:00 یکشنبه
دارد 20:00 - 17:00 چهارشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش نقاشی هایپر رئالیسم در کرج:

آموزش نقاشی هایپر رئالیسم در کرج

مکتب هایپر رئالیسم یکی از مکتب های هنری است که معمولا در رسانه ها زیاد درباره اش می شنویم و می خوانیم. کلمه غربی «Hyper Realism» در ترجمه لغت به لغت به معنای فرا واقعیت است. فرا واقعیت به سبکی در نقاشی و مجسمه سازی اطلاق می گردد که یک عکس یا نمونه واقعی از چیزی را با جزییات دقیق به نمایش بگذارد.
کلاس نقاشی هایپررئالیسم در کرج

آموزشگاه نقاشی هایپر رئالیسم در کرج

هایپررئال یک تقلید و کپی برداری از عکس نیست، نقاش با حفظ ماهیت عکس رنگ ها و سایه ها و جزئیات را بهبود میبخشد و نقاشی با وضوح و شفافیت بیشتر خلق میکند که مشابه سبک فتورئال است اما در جزئیات اغراق می شود. برخی عنوان میکنند که نقاشی هایپررئال همان نقاشی فتورئال است که چند برابر بزرگتر اجرا شده است اما این مورد صحیح نیست، فاکتور هایپررئال اغراق در جزئیات است ولی انجام آن در سایز و تابلوی بزرگ نوعی قدرت نمایی هنرمند است .
کلاس نقاشی هایپررئالیسم در کرج

کلاس نقاشی هایپر رئالیسم در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین آموزش نقاشی با تکنیک هایپر رئالیسم به روشهای سیاه قلم،رنگ روغن،مداد رنگی، پاستل ،در کرج را برگزار می نماید.
بهترین آموزشگاه نقاشی هایپر رئالیسم در کرج