آموزش طراحی ویژه کنکور هنر

یکی از نگرانیهای شرکت کننده گان درکنکور هنر، آزمون عملی مربوط به رشته های است که نیاز به آزمون طراحی دارند.ما در این دوره به شما طراحی فیگوراتیو و ترکیب بندی،رنگ آمیزی و تکنیکهای مربوط به آزمون عملی کنکور هنر را می آموزیم.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,800,000 تومان 12 4 3.00 ساعت
آموزش طراحی ویژه کنکور هنر

زمان بندی کلاس‌های طراحی ویژه کنکور هنر:

ظرفیت زمان روز
دارد 13:00 - 10:00 شنبه
دارد 20:00 - 17:00 یکشنبه
دارد 13:00 - 10:00 چهارشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش طراحی ویژه کنکور هنر:

کلاس طراحی کنکور هنر در کرج

در کنکور هنر برای رشته‌ های‌ تحصیلی نقاشی‌ ، ارتباط تصویری‌ ، کاردانی هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی ، و … آزمون عملی برگزار می شود و داوطلبان باید برای قبولی در این رشته ها هم در کنکور سراسری و هم در آزمون عملی نمره و حدنصاب لازم را به دست آورند. آموزشگاه نقاشی سیمرغ با تکیه بر تجربه 30 ساله خود ، شما را جهت آزمون عملی کنکور هنر آماده می نماید ، افتخار ما این است که صدها داوطلب را به دانشگاهای سراسر کشور فرستاده ایم.
طراحی کنکور هنر در کرج

آموزش طراحی کنکور هنر در کرج

آموزش به سه بخش تقسیم می گردد: 1: آموزش طراحی فیگور بصورت عینی و ذهنی 2:آموزش ترکیب بندی مبتنی بر موضوع 3:آموزش رنگ آمیزی با مداد رنکی.
طراحی کنکور هنر در کرج