آموزش رنگ روغن در کرج

نقاشی رنگ روغن از تکنیک‌های نقاشی است که از رنگ روغن برای نقاشی در آن استفاده می‌شود که در این بخش به طور کامل شما رو با لوازم و روش و تکنیک های این نوع نقاشی آشنا می کنیم. روش نقاشی رنگ روغن با اعتبار تر از دیگر نقاشی ها است. همچنین لذت کار با رنگ روغن غیر قابل انکار است .

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 3.00 ساعت
آموزش رنگ روغن در کرج

زمان بندی کلاس‌های رنگ روغن در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 17:00 شنبه
دارد 20:00 - 17:00 یکشنبه
دارد 20:00 - 17:00 دوشنبه
دارد 13:00 - 10:00 سه شنبه
دارد 13:00 - 10:00 چهارشنبه
دارد 20:00 - 17:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش رنگ روغن در کرج:

آموزش رنگ روغن در کرج

نقاشی یکی از کهن ترین هنرهای بشریست، به طوری که قدمت آن به دوران انسان های غارنشین و پیش از اختراع زبان نوشتاری بر می گردد. در این میان از رواج رنگ روغن و شگرد نقاشی با آن بیش از 500 سال نمی گذرد ولی این ماده تا به امروز به عنوان یکی از اصلی ترین متریال های مورد استفاده نقاشان بدل شده است. پیش از اختراع آن، هنرمندان از نوعی رنگ به نام تمپرا استفاده می کردند و نسبت به رنگ روغن دوام و جلوه چندانی نداشت. استفاده از رنگ روغن به دوران قبل از رنسانس یعنی هنرمندان سبک فلاندر که در شمال اروپا زندگی می کردند بر می گردد. ابداع رنگ روغن را به شخصی به نام «یان وان آیک» نسبت می دهند که از هنرمندان سبک فلاندر بوده است اما رواج آن به دوران رنسانس مربوط می شود و پس از آن در سبک های رمانتی سیسم و کلاسیسم بسیار مطرح گردید.
آموزش رنگ روغن در کرج

نمونه هایی از کار هنرجویان:

رنگ روغن اثر مریم سمیعی:
آموزش رنگ روغن در کرج

آموزش رنگ روغن در کرج

رنگ روغن اثر سحر نصیری:
کلاس رنگ روغن رنگ در کرج

آموزش رنگ روغن در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس نقاشی رنگ روغن به روش هایپر رئالیسم،رئالیسم، امپرسیونیسم،مدرنیسم در کرج را برگزار می نماید.
بهترین کلاس نقاشی رنگ روغن در کرج