آموزش مداد رنگی در کرج

در سالهای اخیراستفاده ازمداد رنگی برای نقاشی بین هنرمندان افزایش یافته است. ما امروزه کارهای هنری بیشتری با استفاده از مداد رنگی درنمایشگاهها می بینیم.سهولت استفاده ازمداد رنگی امکاناتی فراهم میسازد تا بتوان با آن هم به سبک کلاسیک کار کرد و هم کارهای مدرنتر کشید.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 3.00 ساعت
آموزش مداد رنگی در کرج

زمان بندی کلاس‌های مداد رنگی در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 17:00 شنبه
دارد 20:00 - 17:00 دوشنبه
دارد 13:00 - 10:00 چهارشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش مداد رنگی در کرج:

آموزش مداد رنگی در کرج

تاریخ اولیه مداد رنگی به شکل دقیق مشخص نیست ولی می‌دانیم که یونانیان باستان با ترکیب موم و رنگدانه‌های طبیعی نوعی مداد شمعی ساخته بودند. اولین مدادهای رنگی با پوشش چوبی، در قرن 19 میلادی و برای علامت‌گذاری ساخته شدند.مدادرنگی ها برخلاف مدادهای سیاه از نظر نوع به دسته های زیادی تقسیم نمی شوند و تنها تقسیم بندی مداد رنگی ها با توجه به خشک و یا چرب بودن مغز آنها است اما نکته اینجاست که تفاوت عمده ایی بین مدادرنگی ها ی معمولی و مدادرنگی های پیشرفته هنری وجود دارد.انواع مداد رنگی بسته به کاربرد آنها ساخته میشود. مثلا مداد رنگی های هنرمندان دارای رنگدانه های بیشتر، رنگ با کیفیت تر، درخشندگی بیشتر، مقاوم در برابر اشعه خورشید و مقاوم در برابر شکست می باشند.
آموزش مداد رنگی در کرج

کلاس مداد رنگی در کرج

نمونه هایی از کار هنرجویان:

نقاشی مداد رنگی اثر راستین تیموری:
کلاس مداد رنگی در کرج

آموزش نقاشی مداد رنگی در کرج

نقاشی مداد رنگی اثرفاطمه اسدی:
آموزش  نقاشی مداد رنگی در کرج

بهترین کلاس نقاشی مداد رنگی در کرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس نقاشی مداد رنگی در کرج را با روشهای هایپر رئالیسم و رئالیسم و ...برگزار می نماید.
بهترین کلاس نقاشی مداد رنگی در کرج