آموزش میکس مدیا در کرج

میکس مدیا که به عنوان یکی از تکنیکهای نقاشی مدرن یا دکوراتیو در بین هنرمندان به خوبی جا افتاده به دلیل استفاده همزمان از متریال های مختلف دست هنرمند را برای خلق اثر باز گذاشته و میتواند کار را به طریقی متفاوت اجرا کند و در یک اثر از چندین بافت و فرم و متریال مختلف استفاده نماید.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 3.00 ساعت
آموزش میکس مدیا در کرج

زمان بندی کلاس‌های میکس مدیا در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 17:00 شنبه
دارد 13:00 - 10:00 سه شنبه
دارد 13:00 - 10:00 چهارشنبه
دارد 20:00 - 17:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش میکس مدیا در کرج:

لغت میکس مدیا از دوره ي پسا مدرنيته هنری در قرن بيستم مورد استفاده قرار گرفته است؛ برخی از هنرمندان مشهور شامل مکس اِرنست، اِدگار دگا، مارسل دوشامپ، پاول کِلی، پابلو پیکاسو و مَن رِی میشوند.
اگرچه زماني كه نوبت به تركيب مواد ميرسد، بسياري از هنرمندان به آموزش فني خود تكيه ميكنند، اما آنها اغلب روش ها و تركيب سبك ها را هنگام كار با بهترين ابزار براي ميكس مديا كشف ميكنند و اين امر است كه موجب ميشود تا اين اين هنر بطور مداوم پيشگام و دائما در حال تحول باشد.
آموزش میکس مدیا در کرج
هنرمندان مواد گسترده ای را برای خلق میکس مدیا بکار میگیرند. اشیائی همچون صدف های دریایی، سنگ ها و الیاف طبیعی، سنگ ریزه، مهره ها، پارچه، کاغذ، خاک رس، جوهر، ماده رنگی(پیگمنت)، رنگ، روکش طلایی، زغال، فلز، خمیر پتینه و موارد بسیار دیگری را در کار خود مورد استفاده قرار می دهند. بسیاری از هنرمندان از کار با میکس مدیا بهره میبرند، چون که انعطاف پذیری بسیار بالایی را برای آنها جهت خلق آثارشان مقدور میسازد.
کلاس میکس مدیا در کرج
ما در آموزشگاه سیمرغ کلیه مراحل آموزش و نحوه کار با متریالهای مختلف را به شما می آموزیم؛ که شامل موارد زیر میباشد:
  • شناخت رنگ ها
  • ساخت و ترکیبات آنها
  • کار با متریال های مختلف و نحوه اجرای آنها
  • آشنایی با بافت ها و ترکیبات مختلف
  • کار با خمیر پتینه و ورق طلا
  • خلق آثار خلاقانه و اورجینال
آموزش میکس مدیا در کرج

نمونه هایی از کار هنرجویان

میکس مدیا اثر ساناز رمضانزاده:
نقاشی میکس مدیا
میکس مدیا اثر ساناز رمضانزاده:
آموزش میکس مدیا در کرج
میکس مدیا اثر روشنک کاظمی:
کلاس میکس مدیا در کرج
آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین آموزش نقاشی با تکنیک میکس مدیا به روشهای برجسته کاری،پتینه،ورق طلا،مدرن ،در کرج را برگزار می نماید.