آموزش فیگور و آناتومی درکرج

طراحی و نقاشی فیگوراتیو به آن دسته از طراحی و نقاشی هایی گفته می شود که بر اساس حالت ها و وضعیت های مختلف اندام انسانی ترسیم شده و طی آن، مطالعه و بررسی مورد نظر طراح نیز صورت می گیرد.طراحی فیگور، شامل اسکیس، طراحی های دقیق، طراحی از فرم دست و پا و ژست و حالات متفاوت بدن انسان میباشد.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,050,000 تومان 8 1 3.00 ساعت
آموزش فیگور و آناتومی درکرج

زمان بندی کلاس‌های فیگور و آناتومی درکرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 20:00 - 17:00 چهارشنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش فیگور و آناتومی درکرج:

آموزش فیگور و آناتومی درکرج

در میان انواع موضوعات و مدلهایی که هنر جویان تمایل به طراحی از آن دارند، طراحی پرتره و فیگور انسان از پیچیده ترین ها به حساب می آید. سر و به طور کلی بدن انسان دارای ترکیب و تناسباتی می باشد که طراحی آنها نه تنها توسط هنرجویان بلکه توسط نقاشان حرفه ای نیز از مشکل ترین موضوعات بوده و نیاز به تلاش و پیگیری و تکرار و تمرین فراوان دارد.
برای درک عمیق مبانی طراحی و بررسی پرسپکتیو و تناسب در موضوعات مختلف طراحی، طراحی فیگور و سر انسان میتواند راه مناسبی باشد.به بیان دیگر وقتی هنرجو میتواند از پس طراحی فیگور و صورت بر بیاید بدین معناست که از لحاظ بصری و قدرت دید و همچنین قدرت اجرای دست، به مرحله ای رسیده که طراحی موضوعات دیگر برای او کار ساده ای خواهد بود.
کلاس طراحی کنکور در کرج

آموزشگاه فیگور و آناتومی درکرج

به تصویر کشیدن واقع گرایانه ی فرم ها خصوصا فرم بدن انسان، یکی از مهارت های اساسی، جذاب و به شدت کاربردی است که نقاشان واقع گرا، طراحان پرتره و لباس و طراحان کاراکتر برای انیمیشن ها را میتوان در زمره ی مخاطبان اصلی این مهارت قلمداد کرد.

از جمله مهارتهایی که در این دوره کسب خواهید کرد:

  • مشاهده و خلق یک تصویر سریع از مدل
  • شناخت درست پرسپکتیو برای طراحی مناسب و درست یک فیگور
  • فهم تاثیر نور و سایه
  • شناخت صحیح تناسبات بدن انسان
  • درک حالات حسی فیگور
  • ترکیب بندی و فضا سازی جهت هنرجویان کنکور هنر
.
کلاس طراحی کنکور در کرج

کلاس فیگور و آناتومی درکرج

آموزشگاه نقاشی سیمرغ برگزار کننده بهترین کلاسهای نقاشی در کرج مفتخر است که با تجربه اندوزی 30 ساله خود زیر نظر استاد جمشید انصاری با سابقه تدریس در دانشگاههای هنر ایران، بهترین کلاس طراحی آناتومی و کنکور هنر در کرج را برگزار می نماید.
کلاس عملی کنکور هنر در کرج